سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عماد افروغ

عماد افروغ در گفتگو با مهر:

اصولگرایی یعنی وحدت در عین کثرت/ از ائتلاف فراگیر حمایت می‌کنیم

عماد افروغ عضو ارشد اصولگرایان مستقل مجلس تاکید کرد : اگر به دنبال دیدار اخیر آیت الله مهدوی کنی با چهره های شاخص اصولگرا ائتلافی شکل بگیرد که انحصار طلبانه و سهم خواهانه نباشد و درعین حال معرف "وحدت در عین کثرت" جریان اصولگرایی باشد از آن استقبال می کنیم.

دکتر عماد افروغ نماینده تهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : نباید در جریان اصولگرایی چند گروه شاخص به عنوان محور مطرح شده و برای حضور افراد درصد تعیین کرده و یا عنوان کنند که ائتلاف اصولگرایان 100 درصدی خواهد بود، چرا که این رفتار تنها به تخریب طیف اصولگرا خواهد انجامید.

حمایت از تشکیل ائتلاف فراگیر اصولگرایان 

وی افزود : در صورتی که با بهره گیری از چهره های شاخص اصولگرا و همفکری هایی به مانند دیدار اخیر آنها با آیت الله مهدوی کنی، ائتلاف فراگیر اصولگرایان شکل بگیرد، از آن حمایت کرده و در آن حضور خواهیم یافت.

افروغ ضمن ابراز امیدواری نسبت به شکل گیری ائتلاف فراگیر اصولگرایان، آن را در صورتی موفق دانست که بر اساس ارزش ها و مشی جریانات اصولگرایی حرکت کرده و ترجمانی از وحدت در عین کثرت باشد.

به لابی های سیاسی اجازه بهره گیری نمی دهیم

عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مستقل مجلس تصریح کرد: بارها اعلام کرده ایم که همواره عزت مومنانه خود را حفظ کرده و اجازه بهره گیری لابی های سیاسی را از جریان و افراد اصولگرایان مستقل نمی دهیم.

اصولگرایان مستقل عامل افتراق جریان اصولگرایی نخواهد بود

وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان مستقل عامل افتراق جریان اصولگرایی نخواهد بود، ادامه داد : ما در عین اینکه به دنبال جدایی اصولگرایان از یکدیگر نیستیم، اجازه نخواهیم داد که برخی جریانات برای ایجاد وحدت با فرافکنی از اصولگرایان مستقل و اعضای آن استفاده ابزاری کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم با بیان اینکه اصولگرایان مستقل همواره بر اثر فکری و جریانی در جامعه تاکید داشته است، خاطرنشان کرد: ما با توجه به تحلیلی که از جریان موجود کشور داریم پا به عرصه انتخابات و سیاست می گذاریم و به دنبال آن هستیم تا آگاهی بخشی کنیم و کمتر به پیروزی می اندیشیم.

وی در عین حال افزود : اینکه کمتر به فکر پیروزی در انتخابات هستیم، به این معنا نیست که فعالیت های جریانی برای ما اهمیتی ندارد، اما برای ما شیوه دستیابی به لیست، چگونگی رسیدن به آن و رعایت اخلاق و عدم عدول از ارزش ها بسیار اهمیت دارد؛ ولو اینکه نتوانیم کل کشور را پوشش بدهیم.

ائتلاف ما به شرایط بستگی دارد

افروغ با اشاره به آخرین تصمیم گیریهای اصولگرایان مستقل برای حضور در انتخابات، گفت: طبق آخرین تصمیم گیری ها قرار شد تا لیستی مستقل برای حضور در انتخابات مجلس هشتم ارائه کنیم ولی ائتلاف یا عدم ائتلاف با سایر گروه ها به شرایط بستگی دارد.